niedziela, 22 grudnia 2013

Noworoczne postanowienia

Witam
Już niedługo święta, potem sylwester co zwiastuje nie tylko zabawę do rana ale i nadejście nowego 2014 roku. To czas w którym przynajmniej część z nas dokonuje podsumowań. Nie ma jednak sensu użalać się nad tym co nie wyszło, zamiast tego lepiej snuć palny na przyszłość.
Nie mamy obowiązku podejmowania noworocznych postanowień, ale zawsze warto! To sprawia, że nie stoimy w miejscu, ale ciągle się rozwijamy, pokonujemy własne słabości, a to przecież takie ważne. Czasami zaabsorbowani szkołą czy obowiązkami zapominamy o tym, że człowiek szczęśliwy to taki, który nieustannie pokonuje własne granice. Niekoniecznie musimy szukać ekstremalnych przeżyć. Do naszych noworocznych postanowień mogą należeć choćby systematyczne ćwiczenia w domu czy nauka gotowania. Postawmy sobie realny cel i taki, którego osiągnięcie przyniesie nam satysfakcję. Pomysłów na noworoczne postanowienia jest bardzo wiele, nie sugerujcie się tym, co planują Wasi znajomi, ale wybierzcie coś dla Siebie.
Istnieje ryzyko, że się złamiecie, albo z innych powodów nie dojdziecie do zamierzonego celu, ale to przecież się zdarza. Grunt to nie tracić zapału! Ja mam mnóstwo postanowień i planów na przyszły rok, to pewnie dlatego że uwielbiam planować. Mam świadomość tego, że nie wszystko może mi się udać ale ten kto nie próbuje nie ma szans by zostać zwycięzcą. Zostawiam Was z tym postem, mam nadzieję, że chociaż jedno z moich postanowień dojdzie do skutku, a jest to systematyczne blogowanie ;)


Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz